Menu openen Menu sluiten

Webinars

Om nog meer uit ZilliZ te halen organiseren we regelmatig Webinars voor onze klanten.

Na elke 4-wekelijkse release is er een kort Webinar waarin de verbeteringen, uitbreidingen en eventuele andere aanpassingen doorgenomen worden. Hiervoor hoef je niet in te schrijven maar kun je deelnemen via de link die in de ZilliZ omgeving wordt geplaatst. Deelname is gratis.

Daarnaast organiseren we regelmatig Thema Webinars.

Het doel van onze Thema Webinars:

  • Kennisdeling
  • Tips&Tricks met betrekking tot het gebruik van ZilliZ

Deelname aan de Thema Webinars is ook gratis maar hiervoor dien je wel vooraf aan te melden. De Thema Webinars waarvoor je al in kunt schrijven zijn onderstaand vermeld.

Voor alle duidelijkheid: een Thema Webinar is geen Training.

Als je behoefte hebt aan gerichte inhoudelijke ondersteuning, dan adviseren wij je een Training te boeken. Een training kan online verzorgd worden of bij jou op locatie of bij ons op kantoor. Neemt contact met ons op als je behoefte hebt aan een Training, dan kunnen we met je bespreken wat de mogelijkheden zijn en je hierover adviseren. Een training is maatwerk op basis van jouw specifieke wensen.

Thema Webinars 2022.

Wil je deelnemen aan een van de volgende Thema Webinars, dan kun je je hiervoor  aanmelden.

 

Functie CBS export maken

  • Maandag 30 mei om 13:30 – 14:30. Aanmelden via deze link
  • Dinsdag 31 mei om 10:00 – 11:00. Aanmelden via deze link

 

Samenvatting nieuwe functies van het afgelopen half jaar

  • Maandag 27 juni om 13:30 – 14:30. Aanmelden via deze link
  • Dinsdag 28 juni om 10:00 – 11:00. Aanmelden via deze link

Tijdens dit Webinar zullen de nieuwe functies in ZilliZ van het afgelopen half jaar benoemd en kort uitgelegd worden.

Rondleiding voor nieuwe zorgmedewerkers

  • Maandag 29 augustus om 13:30 – 14:30. Aanmelden via deze link
  • Dinsdag 30 augustus om 10:00 – 11:00. Aanmelden via deze link

Tijdens dit Webinar krijgen nieuwe zorgmedewerkers een rondleiding door ZilliZ.

Onderwerpen:
– Rapportage maken en lezen
– Uitleg en functies tabbladen in het cliëntdossier
– Prikbord – reminders/berichten
– Intranet