Geplaatst op 06 jan 2020 door jolandesnelders
Leestijd 2 minuten

Terugblik 2019

Wil je ons laten weten welk van de zes geselecteerde nieuwe functies jou geholpen heeft om jouw werk leuker of makkelijker te maken. Wij hebben zes ontwikkelingen geselecteerd. Hierover is een aparte Nieuwsbrief gemaakt. Lees deze nieuwe functies nog eens door en maak je keuze via de Nieuwsbrief.

Dossiercontrole

Incidentmelding

Meetwaarden

Happy Flow

Digitaal ondertekenen

Rapportage sjablonen

We hebben ook veel kleinere functionaliteiten toegevoegd of verbeterd, zoals:

Rapportagesjablonen
Het aantal dagen instellen dat een medewerker een rapportage nog mag wijzigen
Het aantal dagen instellen voor de verloop indicatie reminder
Meetwaarden bijhouden
Archieffunctie van documenten in het dossier
PGB facturen zijn nu zichtbaar voor de cliënt als die inlogt in het Extranet
Attenderingsservice naar e-mail voor medewerkers en extranetgebruikers
Verlofregistratie
Budgetinformatie bij het boeken van presentie en ambulante uren
Het mobiele schaalbare uiterlijk
Vervolgacties als je een cliënt de status ‘uit zorg’ geeft
Exports tijdschrijven
Tweetrapsauthenticatie
Meerdere reminders tegelijk verwijderen

Meer informatie over deze functies vind je in de helpfuncties binnen jouw ZilliZ omgeving.