Kom je ergens niet uit? Wij staan voor je klaar!

Op deze pagina vind je een overzicht van veelgestelde vragen. In ZilliZ is er ook de help-functie met een paar specifieke filmpjes. Mogelijk staat hier de oplossing al tussen. Kom je er alsnog niet uit, dan kun je ons natuurlijk altijd contact opnemen met onze supportafdeling via support@zilliz.nl of bel naar 0317 415 665.

Vragen over tweestapsverificatie

Instellen 2 FA voor beheerders
Inloghulp 2FA voor medewerkers
Eerste hulp bij niet werkende 2 FA code

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op via support@zilliz.nl of bel naar 0317 415 665.

 

  • Wat zijn de kosten voor ZilliZ?

    • De kosten voor het gebruik van het ZilliZ ECD zijn:

      • Maandelijks basistarief 
      • Maandelijks tarief per cliënt in zorg
      • Eenmalige installatie- en inrichtingskosten
      • € 49,50
      • € 2,45
      • € 525,-

      Met het ZilliZ ECD heb je de complete cliëntadministratie, inclusief (doel)rapportages, boeken productie en het cliëntenportaal.

      Met het ZilliZ ECD inclusief VECOZO koppeling kunt je ook alle declaratie- en ketenberichten aanmaken en versturen vanuit je ECD. Ontvangen berichten worden dan direct aan de cliënt gekoppeld.

  • Wat zijn de eenmalige kosten?

    • De eenmalige kosten voor de installatie en inrichting van ZilliZ zijn €525,-

  • Wat zijn de kosten voor de opstarttraining?

    • De opstarttraining krijgt iedere nieuwe klant en is gratis, zo word je goed op weg geholen.

  • Betaal je extra per module?

    • Het ZilliZ-abonnement gaat uit van een maandtarief waar alle functie bij inbegrepen zijn. Daarvoor bieden wij via internet 7 x 24 uur onbeperkt toegang tot ZilliZ en heb je toegang tot de helpdesk, updates en nieuwe versies.

  • Wat zijn de kosten voor ZilliZ inclusief VECOZO koppeling?

    • Met het ZilliZ ECD inclusief VECOZO koppeling kunt je alle declaratie- en ketenberichten aanmaken en versturen vanuit je ECD. Ontvangen berichten worden direct aan de cliënt gekoppeld.

      De kosten hiervoor zijn:

      • Maandelijks basistarief (ZilliZ inclusief VECOZO)
      • Maandelijks tarief per cliënt in zorg
      • Eenmalige installatie- en inrichtingskosten
      • Bij starten met WLZ-ZIN cliënten verplichte training
      • € 72,50
      • € 3,05
      • € 575,-
      • € 175,–

      Gebruik je het ZilliZ ECD al en wil je de VECOZO koppeling hieraan toevoegen? Dan zijn de eenmalige kosten € 50,-

      ZilliZ heeft een alternatief voor declaraties en het berichtenverkeer tegen lagere of geen kosten, maar met meer handwerk. Meer informatie hierover is te vinden op de website van de ZilliZ berichtenapp.

  • Waaraan moet een veilig wachtwoord voldoen?

    • Bij het aanmaken van een wachtwoord/ password checkt ZilliZ of deze wel veilig is. ZilliZ wachtwoorden moeten aan de volgende criteria voldoen:

      • tussen 8 en 15 karakters lang
      • tenminste 1 cijfer
      • tenminste 1 hoofdletter
      • tenminste 1 kleine letter
      • tenminste 1 van de tekens !?@%$_+
      • geen spaties
  • Waarom kunnen clienten niet meer inloggen via de ZAPP app?

    • ZAPP verdwijnt per 8 oktober. Vervang deze app door de clientlogin via een snelkoppeling op mobiele telefoon of tablet. Wil je weten hoe je dit doet? Vraag jouw zorgorganisatie naar de instructie of klik hier.

  • Mijn account is geblokkeerd, wat nu?

    • Wanneer je probeert in te loggen in ZilliZ met het verkeerde wachtwoord, krijg je de melding “-onbekende inloggegevens”. Natuurlijk kan je het nogmaals proberen, maar mocht het 6 keer mis gaan, dan wordt het account geblokkeerd. Erg vervelend natuurlijk, maar gelukkig ook zo opgelost.
      Neem in dit geval contact op met de beheerder van jouw omgeving (weet je niet wie dit is? Vraag het dan aan je leidinggevende.) Ben je zelf de (enige) systeembeheerder en is jouw account geblokkeerd? Neem dan telefonisch contact op met de Helpdesk van ZilliZ op
      0317-415665. Zij kunnen eventueel een nieuw wachtwoord versturen naar het telefoonnummer dat in het systeem geregistreerd staat bij jullie omgeving.

  • Hoelang duurt het voordat ik met ZilliZ aan de slag kan?

    • Wanneer je besluit met ZilliZ te gaan werken, krijg je van ons een voorstel en een inventarisatieformulier opgestuurd. Aan de hand van dit formulier gaan wij jouw omgeving klaarzetten, waarbij we zorgen dat het meeste inrichtingswerk reeds verricht is.
      Zodra wij de bestanden ingevuld en ondertekend hebben ontvangen, hebben wij nog 10 tot 15 werkdagen nodig om alles klaar te zetten. Natuurlijk doen we ons best om het zo snel mogelijk op te leveren, zodat je meteen aan de slag kan gaan met ZilliZ!

  • Hoe kan ik ZilliZ opzeggen?

    • Het abonnement op ZilliZ kan per kalenderkwartaal beëindigd worden door te mailen naar: info@zilliz.nl

      Na ontvangst van de opzegging sturen we je informatie over de wettelijke bewaarplicht en wat de mogelijkheden zijn om hieraan te voldoen. Zodra je per mail aangegeven hebt gebruik te willen maken van de archieffunctie of ZilliZ te willen beëindigen, bevestigen we de omzetting of definitieve beëindigen van jouw abonnement.

      Je kunt in een lopend kalenderkwartaal opzeggen. Houd hierbij rekening met tijd die je eventueel nodig hebt voor het exporteren en elders veiligstellen van gegevens die onder de wettelijke bewaarplicht vallen.

  • Meer vragen?

    • Neem contact met ons via 

      T: 0317 415 665
      E: info@zilliz.nl

       

Training

Haal het maximale uit ZilliZ!

Door een training haal je meer uit ZilliZ, creëer je draagvlak of verhoog je de kwaliteit van werken. Dit kan bij ZilliZ of bij jou op locatie.

Stel je vraag