Samenwerken met collega's en cliënten

Zorg verlenen doe je samen. Het delen van informatie met je collega’s en cliënten is essentieel voor een goede samenwerking. Met ZilliZ stel je informatie beschikbaar in een beveiligde omgeving.

Communicatie in de zorg

Om prettig samen te werken is het van belang dat alle informatie over de zorg voor cliënten centraal vastligt. Zeker als er meerdere medewerkers betrokken zijn bij één cliënt. Dan moet je van elkaars werk op de hoogte zijn en weten welke afspraken zijn gemaakt. ZilliZ helpt beter samenwerken doordat je alle informatie op één plek kunt beheren. Geen ingewikkelde software, maar een gebruiksvriendelijk cliëntendossier.

Verbindend samenwerken met collega’s

Om optimaal samen te werken met collega’s biedt ZilliZ:

Daarnaast heeft iedere medewerker toegang tot het prikbord. Op het prikbord vind je een overzicht van je reminders die vandaag of komende week opgevolgd moeten worden.

Toegang beheren

Met het ZilliZ cliëntendossier bepaal je per gebruiker wie welke informatie kan bekijken en bewerken. Zo stel je bijvoorbeeld in dat een medewerker alleen de cliëntdossiers van zijn/haar eigen cliënten kan inzien. Een administratief medewerker geef je bijvoorbeeld alleen toegang tot de module Administratie.

Dossier zorgmedewerkers

Naast het bijhouden van de Zorgaministratie voor cliënten kun je ook de gegevens van je personeel beheren. Denk bijvoorbeeld aan het vastleggen van NAW-gegevens, de arbeidsovereenkomst, maar ook een personeelsdossier met daarin bijvoorbeeld voortgangs- of evaluatiegesprekken. Ook hiervoor kan de beheerder aangeven wie welke informatie mag zien.

Intranet

Elke medewerker heeft toegang tot het intranet in de ZilliZ omgeving. Het intranet kun je inzetten als intern communicatiesysteem om de betrokkenheid van de medewerkers te verhogen. Je deelt hier eenvoudig kennis waarmee je in één keer alle medewerkers bereikt.

Reminders aanmaken

Binnen ZilliZ maak je zelf reminders aan, voor jezelf of voor een collega. Handig als er een deadline of verloopdatum bekend is. Je ontvangt automatisch een melding als er een reminder op jouw naam staat.

Samenwerken met andere afdelingen

ZilliZ heeft het zorgadministratiesysteem zo ingericht om de samenwerking tussen afdelingen aan te moedigen. Een voorbeeld: medewerkers kunnen in de rapportage aangeven op welke producten uren zijn geboekt. In de module Financiële Administratie kan de geleverde zorg gefactureerd worden door een administratief medewerker.

Incident melden

Incidenten die hebben plaatsgevonden, kan een medewerker eenvoudig melden door in ZilliZ op de knop ‘Incident melden’ te klikken. De medewerker die verantwoordelijk is voor de opvolging krijgt een reminder. Via deze weg kan het incident snel en gemakkelijk afgehandeld worden.

Samenwerken met cliënten

Naast een goede samenwerking met collega’s, werk je ook samen met cliënten. Zorg ervoor dat cliënten en eventuele cliëntvertegenwoordigers mee kunnen lezen in het cliëntdossier. Het is een manier om goede kwaliteit van zorg te leveren. ZilliZ faciliteert een prettige samenwerking dankzij:

  • Cliënt/ouder-login
  • Meelezen: kunnen zien en lezen wat een collega gerapporteerd heeft
  • Digitaal ondertekenen of wijzigen van documenten

Cliënt/ouder-login

De cliënt/ouder-login geeft inzage in het dossier aan cliënten en/of cliëntvertegenwoordigers. De betrokkenen krijgen met een persoonlijke inlog toegang tot het cliëntportaal en kunnen online eenvoudig rapportages bekijken, documenten inzien, wijzigingen indienen en digitaal ondertekenen.

Beveiliging

Binnen ZilliZ is de veiligheid van (de gegevens) van cliënten en medewerkers belangrijk. Als beheerder kun je daarom extra veiligheidsmaatregelen nemen. Bijvoorbeeld: het instellen van een tweestapsverificatie, wachtwoordverloop en het inloggen beperken tot het IP-adres van je organisatie.

Tip: TIP: Onbeperkt aantal gebruikers

Voor het ZilliZ ECD betaal je een vast bedrag per maand. Hiervoor krijg je toegang tot alle functionaliteiten, ongeacht het aantal gebruikers.

"Open, eerlijk en transparant…waar Stichting Connect ook voor staat!"

Stichting Connect, Stichting Connect

Lees het verhaal

De totaaloplossing voor je complete zorgadministratie

ZilliZ is eenvoudig in gebruik, veilig en betaalbaar. Bespaar tijd met jouw zorgadministratie in ZilliZ en voldoe aan kwaliteitseisen en regelgeving. Bovendien helpen we je bij de installatie en zijn we bij vragen maar één telefoontje van je verwijderd.

Online demo