Resultaten voor:

Storing telefoon

Helaas kampen we al enkele weken met telefoonstoringen die met regelmaat terugkeren. Inmiddels is duidelijk geworden dat de oorzaak hiervan in de aansluiting van onze provider (Ziggo) zit. Ziggo heeft ons bevestigd dat er met man en macht aan gewerkt wordt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ze kunnen niet toezeggen op…

https://zilliz.nl/storing-telefoon/

ZilliZ en Dinz samen sterker!

Deze overname betekent zowel voor klanten van ZilliZ als van Dinz Web dat de continuïteit verbetert en de doorontwikkeling, service en support worden geoptimaliseerd. Lees hier het complete persbericht: Overname Dinz lange versie

https://zilliz.nl/zilliz-en-dinz-samen-sterker/

VECOZO tijdelijk niet beschikbaar

Binnenkort wordt VECOZO zoals elk jaar weer even stilgelegd om een nieuwe versie te implementeren. Afhankelijk van jouw specifieke situatie kan het zinvol zijn om declaraties of ketenberichten iets eerder of later dan normaal te versturen. JW / WMO declaratieberichten (303): Versturen vóór 17 maart 23:00 uur of ná 1 april 13:00 uur JW /…

https://zilliz.nl/vecozo-tijdelijk-niet-beschikbaar/

Keuze van browsers

De werking en het gebruiksgemak van software kan verschillend zijn bij de verschillende browsers. Wil je probleemloos werken in je ZilliZ omgeving volg dan ons advies over het browsergebruik op. Mocht je Chrome of Firefox nog niet op je PC, laptop of mobiele apparatuur hebben staan dan kun je deze browsers gratis en eenvoudig binnen enkele…

https://zilliz.nl/keuze-van-browsers/

Wij houden van onze klanten en meer leuke en informatieve onderwerpen

Heb je de Nieuwsbrief niet ontvangen: klik hier

https://zilliz.nl/wij-houden-van-onze-klanten-en-meer-leuke-en-informatieve-onderwerpen/

ISO en NEN gecertificeerd

De ISO 27001 certificering maakt aantoonbaar dat onze organisatie informatieprocessen continu beheerst en dat wij de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van bedrijfskritische informatie borgen. ISO 27001 informatiebeveiliging draagt zorg voor continue verbetering van onze organisatie en biedt zekerheid en vertrouwen voor onze opdrachtgevers.   De NEN 7510 certificering maakt aantoonbaar dat op een vertrouwelijke, zorgvuldige…

https://zilliz.nl/iso-en-nen-gecertificeerd/

ZilliZ Nieuwsbrief December 2018

Heb je de Nieuwsbrief niet ontvangen: klik hier  

https://zilliz.nl/zilliz-nieuwsbrief-december-2018/

VNG Berichtenapp wordt ZilliZ Berichtenapp

VNG Berichtenapp wordt ZilliZ berichtenapp Met de VNG Berichtenapp kunnen zorgaanbieders aansluiten op het berichtenverkeer iWmo en/of iJw met gemeenten en hun facturen en declaraties geautomatiseerd en digitaal aanleveren. De app is bestemd voor organisaties en praktijken die hier geen softwarepakket voor hebben.   De VNG Berichtenapp is tot nu toe als gratis dienst aangeboden…

https://zilliz.nl/vng-berichtenapp-wordt-zilliz-berichtenapp/

ZilliZ Nieuwsbrief November 2018

In november hebben we weer een ZilliZ Nieuwsbrief samengesteld met nuttige informatie en leuke weetjes. Heb je de Nieuwsbrief niet ontvangen, lees hem dan hier. Lees de Nieuwsbrief van November  

https://zilliz.nl/klant-tevredenheid-onderzoek/

AVGeregeld nieuwe opzet!

Het is geen nieuws dat per 25 mei 2018 de nieuwe privacy wet, de AVG, zal worden gehandhaafd. Deze aandacht is in de huidige digitale wereld terecht. Of alle ophef, tijd en geld die daarmee gepaard gaan terecht zijn, is de vraag. Niettemin moet iedereen zich aan deze wet houden en wanneer je dat niet…

https://zilliz.nl/avgeregeld-nieuwe-opzet/

ZilliZ app update ivm AVG

Regelmatig verbeteren wij onze diensten en producten om steeds veiliger om te kunnen gaan met de aan ons toevertrouwde gegevens. Vanzelfsprekend willen we dat onze producten voldoen aan de regels van de AVG. Om zeker te weten dat ook onze mobiele app, ZAPP, voor cliënten, ouders en betrokkenen veilig blijft functioneren, hebben wij een update…

https://zilliz.nl/zilliz-app-update-ivm-avg/

Verwerkersovereenkomst ZilliZ getekend?

Omdat er nog steeds veel naar wordt gevraagd, ook hier een kort bericht over de verwerkersovereenkomst. De verwerkersovereenkomst is het document waarmee verantwoordelijkheden voor dataveiligheid overgedragen worden van jou naar ZilliZ. Wij beloven in dat document dat wij netjes met jouw gevoelige informatie omgaan. Daarmee is het een belangrijk document voor jouw eigen administratie in…

https://zilliz.nl/verwerkersovereenkomst-zilliz-getekend/

Met klanten ontwikkelen, leuk!

Hoe leuk is dat, samen met klanten ZilliZ slimmer, beter en mooier maken! Inmiddels zijn wij gestart met een het project “Vernieuwing interface 2018”. Met dit project pakken wij de look-and-feel van ZilliZ aan. Door dit samen met onze klanten te doen, gaan we verder zoals we ooit zijn begonnen. ZilliZ is destijds vanaf de…

https://zilliz.nl/klanten-ontwikkelen-leuk/

Hoezo declaratie- of facturatiebericht?

We weten het allemaal. Decentralisatie heeft de administratieve lasten nog niet bepaald verlicht. Uiteraard werken wij er dagelijks aan om administratieve taken makkelijker te maken en daarom hebben wij goed nieuws. Je hoeft je over het verschil tussen declaratie- en facturatieberichten geen zorgen te maken. Wil je meer weten, lees dan verder. Waar hebben we…

https://zilliz.nl/hoezo-declaratiebericht-facturatiebericht/

Bepaal jij het nieuwe uiterlijk van ZilliZ?

In 2018 wordt de interface van o.a. ZilliZ flink onder handen genomen. Waarom zou je denken? Onze klanten zijn toch tevreden en afgelopen jaar zijn we bijna verdubbeld? Wij denken dat het allemaal nog beter, slimmer en vooral makkelijker kan. Om dat te bereiken hebben wij jouw hulp nodig! Wij starten in januari het project “Vernieuwing…

https://zilliz.nl/bepaal-nieuwe-uiterlijk-zilliz/

Bereikbaarheid tijdens kerstvakantie

Wij wensen iedereen mooie feestdagen en een succesvol 2018! Tijdens de kerstvakantie blijft Landmerc+ natuurlijk bereikbaar. En natuurlijk hebben wij ook een beetje vakantie en daarom zal de bereikbaarheid iets minder zijn dan je van ons gewend bent. Op 25 december, 26 december en 1 januari zijn wij niet bereikbaar. Op 27, 28 en 29…

https://zilliz.nl/bereikbaarheid-tijdens-kerstvakantie/

ZilliZ klaar voor AVG

Er is veel te doen over de “nieuwe” privacy wetgeving die halverwege 2018 zal worden gehandhaafd (De AVG of GDPR). Terecht, want de risico’s en gevolgen worden steeds groter in de huidige digitale wereld. Tegelijk is het allemaal niet zo nieuw, want het meeste was al verplicht. De boetes zijn echter wel fundamenteel gewijzigd. Een…

https://zilliz.nl/zilliz-klaar-avg/

Verrassing voor klant Eigen pad

“Wat een verrukkelijke verrassing om vanmorgen een taart bezorgd te krijgen. We hebben er met het team heerlijk van gesmuld en wat er over is wordt vanavond op de groep opgemaakt.” (Zorgonderneming Eigen pad)

https://zilliz.nl/klant-eigen-pad-positief-verrast/

VECOZO blijft bewegen

De zorg verandert, wat er mee samenhangt dus ook. In dit geval hebben we het over de communicatie met gemeenten via VECOZO. Of je dit juist wel of eigenlijk liever niet wil weten, je kan bij ons terecht. Wij hebben de kennis en mogelijkheden voor de kleinschalige zorg in huis. Ik wil het niet weten…

https://zilliz.nl/vecozo-blijft-bewegen/

Winnaars zonnebrilactie

Deze zonnige maanden zijn er veel foto’s gemaakt met mooie zonnebrillen! Na veel wikken en wegen hebben wij de foto’s uitgekozen die om verschillende redenen eruit springen. Wat een enthousiasme en creativiteit. Zowel de foto als de likes die verzameld zijn. 🙂 De Opstap, Stichting ’t Thuisgevoel, STYX Coachting & Training, Zorgtuin Terraplant en last but not…

https://zilliz.nl/winnaars-zonnenbrilactie/

Samengevat kwaliteitskader GZ

Kwaliteit, dat is één van de speerpunten in de zorg. Aantoonbaar bezig zijn met verbeteren van zorg, daar gaat het om. Dit jaar is een vernieuwd Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg uitgekomen (o.a. door IGZ, Zorgverzekeraars Nederland en nog meer partijen). Een dik pak papier met erg veel lettertjes. Gelukkig is er nu ook een samenvatting. Deze kan…

https://zilliz.nl/samengevat-kwaliteitskader/

Rapportages Vanzelfsprekend in november

Honderden zorgboerderijen en/of -initiatieven gebruiken Vanzelfsprekend om de tevredenheid te meten onder de deelnemers en meer inzicht in de effecten van de zorg te krijgen. Door met enige regelmaat vragenlijsten op een eenvoudige manier in te laten vullen, ontvangen de deelnemers eigen rapportages en volgt er voor de zorgboerderij of -initiatief een jaarrapportage. Deze jaarrapportages bevatten informatie…

https://zilliz.nl/jaarrapportages-vanzelfsprekend-november/

Zonnebrillen actie!

Klik hier voor de inmiddels ingestuurde foto’s! We hebben al een paar mooie zomerse dagen gehad in het voorjaar maar nu komt de zomer er echt aan. Daarom hebben we iets leuks bedacht: De Zomerse ZilliZ Zonnebril. Al onze klanten krijgen 2 zonnebrillen toegestuurd! Zo kan je met ZilliZ de Zonnige Zomer in. Omdat we…

https://zilliz.nl/zonnebrillen-actie/

ZilliZ weer vernieuwd

Minimaal 1x per maand is er een automatische update van het Elektronisch Cliënten Dossier ZilliZ. Hier hoef je niets voor te doen, kost niets extra en maakt de oplossing nog completer of eenvoudiger. Ook deze maand is er weer een update met een paar hele handige functies die wij extra onder de aandacht willen brengen….

https://zilliz.nl/zilliz-weer-vernieuwd/

Zorgboerderijen beter gevonden

Wij merken dat steeds meer cliënten een zorgboerderij in de omgeving vinden via Beter bij de Boer. Dit lijkt te komen doordat profielen beter zijn gevuld en zo beter te vinden zijn op het internet. Op de website Beter bij de Boer staan alle zorgboerderijen van heel Nederland en er kan eenvoudig op gezocht èn…

https://zilliz.nl/nieuwe-clienten-beter-boer/

Berichtenapp vervangt berichtenconverter

Om via VECOZO met de gemeenten te communiceren gebruiken veel van onze klanten de gratis berichtenconverter. Vanaf 26 mei is deze niet meer geschikt om te gebruiken. Gelukkig is er een gratis alternatief, de berichtenapp (zie http://berichtenapp.vng.nl). ZilliZ ondersteunt ook de berichtenapp ZilliZ biedt, zonder extra kosten, de mogelijkheid om een bulkbestand aan te maken…

https://zilliz.nl/berichtenapp-vervangt-berichtenconverter/

VECOZO berichtenverkeer stopt tijdelijk

De datums Vanaf vrijdag 26 mei worden declaratieberichten (303/304 berichten) niet meer uitgewisseld met VECOZO. Vanaf dinsdag 6 juni worden de overige ketenberichten (301/302, 305/306, 307/308, 315/316) niet meer uitgewisseld met VECOZO. Vanaf dinsdag 13 juni worden alle berichten weer uitgewisseld met VECOZO. Wat moet jij weten Gedurende de periode dat er geen berichten uitgewisseld worden, kan jij ze gewoon…

https://zilliz.nl/vecozo-berichtenverkeer-stopt-tijdelijk/

Bereikbaarheid rond meivakantie

Rond de meivakantie vallen diverse feestdagen. Ook het team van Landmerc+ geniet daarvan, daardoor is onze bereikbaarheid iets anders dan normaal: Vrijdag 14 april (Goede Vrijdag) tot 15:00 uur open Maandag 18 april (2e Paasdag) gesloten Donderdag 27 april (Koningsdag) gesloten Donderdag 25 mei (Hemelvaart) gesloten Vrijdag 26 mei gesloten Uiteraard blijven onze oplossingen dag en…

https://zilliz.nl/bereikbaarheid-rond-meivakantie/

Partnermiddag 16 mei

Dinsdagmiddag, 16 mei, is er een partnermiddag van Landmerc+. Alle partners zijn daarvoor uitgenodigd om elkaar te ontmoeten en te brainstormen over het partnerprogramma. Het doel is nog meer uit het partnerprogramma te halen zodat het nog meer biedt voor alle partijen: De partner, Landmerc+ en natuurlijk de klant, daar doen we het allemaal voor….

https://zilliz.nl/partnermiddag-16-mei/

VECOZO veranderingen

Sinds de decentralisatie is VECOZO steeds breder in gebruik bij de gemeenten als communicatiekanaal. Helaas gaat dat niet soepel, doordat de gemeenten dit berichtenverkeer naar eigen inzicht mogen implementeren. ZilliZ volgt vanaf het begin alle vormen van declaratieverkeer met de gemeenten op de voet, en ontwikkelt waar nodig aanvullende software. 1 april wordt 12 juni…

https://zilliz.nl/vecozo-veranderingen/