Menu openen Menu sluiten

Wij vinden het belangrijk dat onze software eenvoudig in gebruik is. Nieuwe gebruikers vinden meestal zelf de weg in ZilliZ doordat er gebruik wordt gemaakt van een overzichtelijke structuur en eenvoudige woorden.

Hieronder staan een aantal filmpjes over ZilliZ en is er een overzicht geplaatst van veelgestelde vragen. Als je eenmaal bent ingelogd in de ZilliZ software is er ook de help-functie met een paar specifieke filmpjes. Kom je er niet uit, dan kun je ons natuurlijk altijd een berichtje sturen of ons bellen.

Drie handige filmpjes:

ZilliZ in 5 minuten.

Hier worden de belangrijkste onderdelen van ZilliZ in vogelvlucht getoond. Slim om te bekijken voordat je een online demo aanvraagt!

ZilliZ in 5 minuten.

Bekijk video

Jouw eerste stappen in ZilliZ

In dit filmpje helpen we je op weg nadat ZilliZ voor jou is geïnstalleerd. We tonen je de navigatie in ZilliZ en vertellen je over de help-functie.

Jouw eerste stappen in ZilliZ

Bekijk video

Jo earste stappen yn ZilliZ

Yn dizze fideo helpe wy jo op wei nei't ZilliZ foar jo ynstallearre is. Wy litte de navigaasje yn ZilliZ sjen en fertelle jo oer de helpfunksje.

Jo earste stappen yn ZilliZ

Besjoch film

Veelgestelde vragen

Hoelang duurt het voordat ik met ZilliZ aan de slag kan?
Wanneer je besluit met ZilliZ te gaan werken, krijg je van ons een voorstel en een inventarisatieformulier opgestuurd. Aan de hand van dit formulier gaan wij jouw omgeving klaarzetten, waarbij we zorgen dat het meeste inrichtingswerk reeds verricht is.
Zodra wij de bestanden ingevuld en ondertekend hebben ontvangen, hebben wij nog 10 tot 15 werkdagen nodig om alles klaar te zetten. Natuurlijk doen we ons best om het zo snel mogelijk op te leveren, zodat je meteen aan de slag kan gaan met ZilliZ!

Mijn account is geblokkeerd, wat nu?
Wanneer je probeert in te loggen in ZilliZ met het verkeerde wachtwoord, krijg je de melding “-onbekende inloggegevens”. Natuurlijk kan je het nogmaals proberen, maar mocht het 6 keer mis gaan, dan wordt het account geblokkeerd. Erg vervelend natuurlijk, maar gelukkig ook zo opgelost.
Neem in dit geval contact op met de beheerder van jouw omgeving (weet je niet wie dit is? Vraag het dan aan je leidinggevende.) Ben je zelf de (enige) systeembeheerder en is jouw account geblokkeerd? Neem dan telefonisch contact op met de Helpdesk van ZilliZ op
0317-415665. Zij kunnen eventueel een nieuw wachtwoord versturen naar het telefoonnummer dat in het systeem geregistreerd staat bij jullie omgeving.

Waarom kan ik als medewerker niet inloggen in de applicatie ZAPP?
Onze (Z)app is een applicatie, speciaal ontworpen voor Extranetgebruikers van ZilliZ, oftewel, de ouders/verzorgers van de cliënt, als zo ook de cliënt zelf. In de App kan je namelijk gemakkelijk de rapportages teruglezen en eventuele vragen stellen. Als medewerker kan je inloggen op mijn.zilliz.nl. Op de planning staat dat ZilliZ eind 2018 een nieuw jasje krijgt. Wanneer dit gebeurt, wordt de website schaalbaar, waardoor het ook gemakkelijk werkt op de telefoon of tablet.

Waaraan moet een veilig wachtwoord voldoen?
Bij het aanmaken van een wachtwoord/ password checkt ZilliZ of deze wel veilig is. ZilliZ wachtwoorden moeten aan de volgende criteria voldoen:

  • tussen 8 en 15 karakters lang
  • tenminste 1 cijfer
  • tenminste 1 hoofdletter
  • tenminste 1 kleine letter
  • tenminste 1 van de tekens !?@%$_+
  • geen spaties

Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op!

 

  • Zilliz in 5 minuten

    • Kennismaking met ZilliZ

       

  • Meer vragen?

    • Neem contact met ons via 

      T: 0317 415 665
      E: info@zilliz.nl

       

Training

Haal het maximale uit ZilliZ!

Door een training haal je meer uit ZilliZ, creëer je draagvlak of verhoog je de kwaliteit van werken. Dit kan bij ZilliZ of bij jou op locatie.

Stel je vraag

DhrMevr

Ik wil een vraag aan de helpdesk stellenIk wil me aanmelden voor de nieuwsbriefIk ben geïnteresseerd in ZilliZIk ben geïnteresseerd in het partnerprogramma
Vraag hier een online demo van ZilliZ aan

Klik hier voor online support (na telefonisch contact)