Menu openen Menu sluiten

Zorgadministratie

De basis van ZilliZ is de eenvoudig te bedienen maar krachtige functie om alle cliëntgerelateerde zaken vast te leggen en actueel te houden. Hieronder de meest in het oog springende functies. Of je ze wilt gebruiken, aan of uit zet, bepaal je zelf zonder dat je er extra voor hoeft te betalen. Wel zo makkelijk.

  • Het cliëntendossier kan allerhande informatie bevatten zoals documenten, verslagen, rapportages.
  • Rapporteren met enkele klikken voor een individu of een hele groep tegelijk. Maar ook een slimme combinatie van die twee: in één scherm zowel het groepsgedeelte als individueel. Eén keer opslaan en je bent klaar.
  • Rapporteren op doelen. Doelen kiezen uit een bibliotheek, scoren op een schaal die jij zelf bepaalt en een overzicht hoe het verloop is in de tijd.
  • Incidenten kunnen eenvoudig gemeld worden waarbij een adequate opvolging wordt afgedwongen. Handig in het kader van jouw kwaliteitssysteem.
  • Tijdens het rapporteren is ook de tijd te registeren die besteed is aan de zorg, uiteraard gekoppeld aan de indicatie. Dit vormt de basis voor de factuur die je wilt versturen.
  • Je kan gebruik maken van sjablonen in zowel dossier items (bijv. een intake of zorgplan) maar ook in de dagelijkse rapportages. Wist je dat er veel sjablonen gedeeld zijn door andere ZilliZ gebruikers?
  • Wanneer je regelmatig metingen uitvoert (gewicht, bloedsuiker, etc.) en wilt bijhouden, kan dat met een speciale functie. In een grafiek wordt het verloop getoond.
  • Een slimme functies dossiercontrole: in één oogopslag duidelijk welke dossiers compleet zijn en welke niet.
  • Digitaal ondertekenen door medewerkers en cliënten of vertegenwoordigers.

Wil je dit met eigen ogen zien? Vraag dan een online demo aan!

Aldus een tevreden ZilliZ gebruiker:  “De punten die er standaard inzitten zijn mooi en handig, als wij vinden dat er iets bij in moet nemen wij contact op of lossen het op met een document sjabloon”