Je personeelsmanagement op orde
Aan het ZilliZ ECD is ook een omgeving voor het personeelsmanagement toegevoegd. Daarbinnen organiseer je alles voor je medewerkers, van betaalde krachten tot vrijwilligers.
Nieuwe medewerker
Wanneer een nieuwe medewerker voor je zorgorganisatie aan de slag gaat, leg je de volgende gegevens vast in het personeelsdossier:
- NAW-gegevens
- Kopie identiteitsbewijs
- Arbeidsovereenkomst en arbeidsvoorwaarden, zoals functie, aantal contracturen en startdatum
- Aantal vrije dagen
- Toegang tot dossiers cliënten en/of groepen
- Toegangsbeheer tot verschillende modules in ZilliZ
Verschil beheerder en gebruiker
Je kunt verschillende rollen toekennen aan de ZilliZ-gebruikers. Als beheerder heb je toegang tot alle functies en instellingen. Medewerkers kun je beperkte toegang geven. Een administratief medewerker moet bijvoorbeeld ook wijzigingen aan kunnen brengen in Contractbeheer, terwijl je een zorgmedewerker alleen maar toegang hoeft te verlenen tot het dossier van bepaalde cliënten. Beperk per medewerker de toegang tot de verschillende modules.