Faq

  • Wat zijn de eenmalige kosten?

    • De eenmalige kosten voor de installatie en inrichting van ZilliZ zijn €495,-

  • Wat zijn de kosten voor de opstarttraining?

    • De opstarttraining krijgt iedere nieuwe klant en is gratis, zo word je goed op weg geholen.

  • Betaal je extra per module?

    • Het ZilliZ-abonnement gaat uit van een maandtarief waar alle functie bij inbegrepen zijn. Daarvoor bieden wij via internet 7 x 24 uur onbeperkt toegang tot ZilliZ en heb je toegang tot de helpdesk, updates en nieuwe versies.

  • Wat zijn de kosten voor de VECOZO koppeling?

    • Sinds 2015 verlangt een toenemend aantal gemeenten van de zorgaanbieder dat toewijzingen en declaraties via VECOZO lopen. Deze berichten moeten voldoen aan de i-standaard (bijv. iWMO of iJW). De zorgaanbieder heeft daarvoor berichtenservice-software nodig.
      Via een speciale koppeling worden declaraties uit het ZilliZ systeem automatisch omgezet naar een elektronisch bericht en doorgestuurd naar VECOZO.

      De kosten hiervoor zijn:

      • Maandelijks tarief per AGB-code
      • Eenmalige installatie- en inrichtingskosten
      • Bij starten met WLZ-ZIN cliënten verplichte training
      • € 62,50
      • € 250,–
      • €150,–

      ZilliZ heeft een alternatief tegen lagere of geen kosten, maar met meer handwerk. Meer informatie hierover is te vinden op de website van de ZilliZ berichtenapp.

  • Waaraan moet een veilig wachtwoord voldoen?

    • Bij het aanmaken van een wachtwoord/ password checkt ZilliZ of deze wel veilig is. ZilliZ wachtwoorden moeten aan de volgende criteria voldoen:

      • tussen 8 en 15 karakters lang
      • tenminste 1 cijfer
      • tenminste 1 hoofdletter
      • tenminste 1 kleine letter
      • tenminste 1 van de tekens !?@%$_+
      • geen spaties
  • Waarom kunnen clienten niet meer inloggen via de ZAPP app?

    • ZAPP verdwijnt per 8 oktober. Vervang deze app door de clientlogin via een snelkoppeling op mobiele telefoon of tablet. Wil je weten hoe je dit doet? Vraag jouw zorgorganisatie naar de instructie of klik hier.

  • Mijn account is geblokkeerd, wat nu?

    • Wanneer je probeert in te loggen in ZilliZ met het verkeerde wachtwoord, krijg je de melding “-onbekende inloggegevens”. Natuurlijk kan je het nogmaals proberen, maar mocht het 6 keer mis gaan, dan wordt het account geblokkeerd. Erg vervelend natuurlijk, maar gelukkig ook zo opgelost.
      Neem in dit geval contact op met de beheerder van jouw omgeving (weet je niet wie dit is? Vraag het dan aan je leidinggevende.) Ben je zelf de (enige) systeembeheerder en is jouw account geblokkeerd? Neem dan telefonisch contact op met de Helpdesk van ZilliZ op
      0317-415665. Zij kunnen eventueel een nieuw wachtwoord versturen naar het telefoonnummer dat in het systeem geregistreerd staat bij jullie omgeving.

  • Hoelang duurt het voordat ik met ZilliZ aan de slag kan?

    • Wanneer je besluit met ZilliZ te gaan werken, krijg je van ons een voorstel en een inventarisatieformulier opgestuurd. Aan de hand van dit formulier gaan wij jouw omgeving klaarzetten, waarbij we zorgen dat het meeste inrichtingswerk reeds verricht is.
      Zodra wij de bestanden ingevuld en ondertekend hebben ontvangen, hebben wij nog 10 tot 15 werkdagen nodig om alles klaar te zetten. Natuurlijk doen we ons best om het zo snel mogelijk op te leveren, zodat je meteen aan de slag kan gaan met ZilliZ!

  • Meer vragen?

    • Neem contact met ons via 

      T: 0317 415 665
      E: info@zilliz.nl

       

  • Zilliz in 5 minuten

    • Kennismaking met ZilliZ