Geplaatst op 15 apr 2021 door jolandesnelders
Nieuwsbrief April
De ZilliZ nieuwsbrief van april is uit.
Lees meerGeplaatst op 21 dec 2020 door jolandesnelders
Factureren/declareren iJW en iWMO tijdelijk niet meer mogelijk vanaf 21 december 23:00 uur
In verband met de implementatie van de iStandaarden3.0 legt Vecozo het berichtenverkeer voor de iJW en iWMO vanaf maandag 21 december 23:00 uur gefaseerd stil. Voor de WLZ gelden andere data. Deze tijdsloten zijn landelijke richtlijnen en kunnen door ons dus niet aangepast worden. Voor het schema met alle sluitingstijden van het berichtenverkeer: kijk onder Lees meer!
Lees meerGeplaatst op 17 dec 2020 door jolandesnelders
Overgang berichtenverkeer naar iStandaarden3.0
Het berichtenverkeer via Vecozo ondergaat in 2021 diverse wijzigingen. Dit betreft alle financieringsstromen, dus de JW, WMO, WLZ en FZ. Het ZilliZ zorgadministratiesysteem is aangepast om het berichtenverkeer na 4 januari volgens deze nieuwe iStandaarden te ondersteunen. Wil je weten wat dit voor jou betekent?
Lees meerGeplaatst op 15 okt 2020 door jolandesnelders
Berichtenlandschap 3.0
Wat de release van de iStandaarden 3.0 voor jou als zorgverlener betekenen leggen we alvast een klein beetje uit. Meer informatie volgt in de loop van het jaar.
Lees meerGeplaatst op 17 apr 2020 door jolandesnelders
Landelijke scenario’s berichtenverkeer WMO en JW beschikkingen
Tijdens deze pandemie is het leveren van WMO en JW zorg vaak niet mogelijk zoals toegekend is in de beschikking.
Lees meerGeplaatst op 08 apr 2020 door jolandesnelders
Niet geleverde zorg als gevolg van Corona factureren
Het ministerie van VWS heeft een tijdelijk pakket aan maatregelen en enkele wijzigingen in het pgb-proces geïntroduceerd. Onderdeel van deze maatregelen is het bijhouden en inzichtelijk maken van gefactureerde zorg die niet is geleverd als gevolg van corona.
Lees meerGeplaatst op 13 mrt 2020 door jolandesnelders
Bereikbaarheid ZilliZ support
Zeker in deze tijd is het voor zorgorganisaties belangrijk dat ze kunnen vertrouwen op ondersteunende producten. Wij doen er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat jullie met ZilliZ en de ZilliZ berichtenapp kunnen blijven werken en eventuele vragen door ons snel en goed beantwoord worden. Lees hier wat je zelf kunt doen om je vraag zo snel en goed mogelijk beantwoord te krijgen.
Lees meerGeplaatst op 24 feb 2020 door jolandesnelders
Berichtenverkeer tijdelijk buiten gebruik i.v.m. migratie iStandaarden!
LET OP: Dit betekent dat er gedurende een langere periode in maart geen berichtenverkeer plaats kan vinden! Lees verder als je wilt weten welke berichten tot wanneer verzonden kunnen worden.
Lees meerGeplaatst op 24 feb 2020 door jolandesnelders
Wijziging boeken zorg
Minder fouten door wijziging in werking van toekenningen. Binnenkort verandert de werking van toekenningen binnen ZilliZ. Om vanaf dan zorg te kunnen boeken is het noodzakelijk dat er een (geldige) toekenning is.
Lees meerGeplaatst op 06 jan 2020 door jolandesnelders
Terugblik 2019
Hallo 2020! Het nieuwe jaar is begonnen. Een jaar waarin jullie weer mooie ontwikkelingen binnen ZilliZ kunnen verwachten. Maar eerst blikken we nog even terug naar vorig jaar.
Lees meer